از خویش بِه دور

طبقه بندی موضوعی

اکیپ های دانشگاه

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۸ ب.ظ

اکیپ های دانشگاه همش برام بی مفهوم ترین چیز بودن!

حتی قبل رفتنم به دانشگاه!

بودن با پسر و دختر هایی که فقط برای وقت گذرونی عه و اکثرا هیچ پایانی نداره و حتی خیلی وقت ها خوش هم نمیگذره و فقط جنبه ی تظاهر و فخر فروشیِ زندگی گذشته ی هر ادمو داره!

مثلا دغدغه ی این که امروز فلان مانتو با فلان رنگ رژ و فلان کیف و کفش رو بپوشم که شاید اقای xخوشش بیاد!

یا اینکه فلان پسر بهم نگاه کرد!اون یکی سلام کردم!این یکی اسمم رو بلد بود و ...

نمیخام بگم من خیلی فلانم و اینا ؛ نه !

ولی هیچ وقت نمیتونم آدم هایی با این دغدغه هارو بفهمم؛حتی اگه مجبور باشم باهاشون زندگی کنم!

شاید یه لبخند بزنم به چیز هایی که با ذوق تعریف میکنن برام و براشون خیلی مههمه و بخش بزرگ زندیشونو تشکیل داده، ولی تو دلم حسرت میخورم که چقدر دغدغه های کوچیکی دارن برای خودشون و دارن شنا میکنن تو اون ها !!

میدونی چیه

بیشتر وقت ها حس میکنم همه دارن همدیگرو سرگرم میکنن تو ظاهر ولی هیچ دوستی و دلسوزی ای پشت هیچ کدومشون نیست! اکثراً البته...

  • مریم

نظرات  (۳)

کارت درسته

  • محمد قنبری
  • 🤔☝️👏

    اگه ممکنه بازهم در این موارد بنویس. ممنون.

    منم ازاین اکیپای دخترو پسرو مختلط خوشم نمیومد

    کل دانشگامم اکیپ دخترونه داشتیم خیلیم خوش میگذشت😉

     

    کاملاً باحرفات موافقم:)

    پاسخ:
    اره واقعا:)
    قربانت:*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی