از خویش بِه دور

طبقه بندی موضوعی

تغییر مدل خودم

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ب.ظ

مثلا دیگه از هیچ کس ننویسم و احساساتم رو خاک کنم و بی توجه بهشون باشم.

شاید یه نوعی از مبارزه باشه.مبارزه با هر چیزی!

یا مثلا دیگه با زبونم از پشت به دندون هام فشار نیارم

یا بیخیال باشم نسبت به درد توی استخون هام

یا اینکه کالباس توی ساندویچ هامو درنیارم!

یا بیشتر درگیر زندگی خودم بشم.غرق بشم توی خودم.

بیشتر دنیای خودمو دوست داشته باشم و بیشتر برای خودم باشم.

یا بیشتر برای "خودم" وقت بذارم این دفعه.

  • مریم

نظرات  (۴)

  • خانوم میم
  • سلام :( 

    شاعر میگه: 

    این زخم خورده را به ترحم نیاز نیست

    خیر شما رسیده به ما مرحمت زیاد .... 

    #فاضل نظری

    پاسخ:
    سلاام
    :**ممنون از شمااا❤

    بیشتر خودتو دوست داشته باشو اول الویتت خودت باشه:)

    برای خودت بیشتر وقت بذار:)

    احساساتتو خاک نکن مدیریت کن،فدای هر کسی که قدرشو نمیدونه نکن:) 

    بیخیالی نسبت به درد ومشکلاتم ...خوبه...خودم سعی میکنم اینکارو کنم...چون باغصه خوردن که حل نمیشه فقط حال آدمو بدتر میکنه...

    پاسخ:
    قربونت برم که انقدر مهربدنی: **
    چشم❤

    کالباس تو ساندویچ و چرا در میاری ؟

    پاسخ:
    دوست ندارم اخه :)
  • گندم فراهانی
  • حال این دفعه هات چطوره گل دختر ؟ 

    :))

     

    دلم تنگتِ

    پاسخ:
    عزیزم:)))خوبم شکر خدا خیلی حوصله ی نوشتن ندارم فقط
    قربونت برم مهربون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی