از خویش بِه دور

طبقه بندی موضوعی

روز ملی دامپزشکی

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ب.ظ

هیچ وقت از درون قبول نکردم که قراره یه دامپزشک بشم

هیچ وقت دلم نخواست "دکتر"صدام کنن

هیچ وقت دلم نخواست با حیوون ها ارتباط برقرار کنم

و خیلی چیز های دیگه که دلم نخواست...

کلینیک واسم حوصله سر بر شده؛تمایل ندارم چیزی یاد بگیرم ازش!

احساس دور بودن از اون جمع و اون تفکراتو دارم...

دانشگاهو هم به زور میرم و برمیگردم و واقعا انگیزه ای نیست...

دامپزشکی دور ترین چیز از من تو زندگیم بود و هنوزم هست و احتمالا خواهد بود!

یه حس دور که دلم نمیخاد حتی بهش نزدیک هم بشم...

وسط یه دریای بزرگ گم شدم انگار با یه قایق کوچیک...

  • مریم

نظرات  (۷)

  • محمد قنبری
  • ولی دامپزشک بشی خوبه ها. به جان خودم. می‌تونی بیشتر از نصف مردم ایران رو درمون کنی. به جان خودم.😁

    پاسخ:
    :))

    ادامش نده همیشه تو زندگیت حسرت می خوری تغییر رشته بده

    پاسخ:
    :))
  • گندم فراهانی
  • اول از همه روزتون مبارک عزیز دل 🌻🌼

     

    دوم اینکه : مریم ؟؟؟ آخه چرا ؟ خب تغییر رشته نمیشه بدی ؟ 

     

    پاسخ:
    ممنونم:*
    داستان داره:)

    سلام :)

    حرف الکی نمیزنم ولی هیچ وقت برای تغییر و انجام کاری که دوستش داریم، دیر نیست..

    تغییر یهویی هم نیاز نی.. کم کم... :)

    پاسخ:
    سلام؛میدونم درسته
    ولی گاهی شرایط نیست و باید یکم عقبش انداخت:))

    سعی کنید علاقه اتون رو کم کم مشخص کنید و یه سری هدف های موقت و طولانی.. مطمئن باشین وقتی تو مسیرشون قدم برداریتون انرژیتون وصف ناپذیر میشه.. خستگی ناپذیر میشین و نا امیدی و خستگیتون به شدت کمتر میشه.. البته سختی های خودش رو هم داره.. :)

     

    قبول دارم اینکه گاها آدم درگیر شرایطی هست که اون باعث میشه نتونه خودش رو تغییر بده.. ولی حداقل گاها به این تغییره و اینکه چطور باید انجام بشه فکر کنید و براش وقت بگذارید.. یه روزی بالاخره تحریک میشید شروع کنید تغییر رو.. :)

    پاسخ:
    اوهوم؛درسته؛چشم حتما:)ممنونم

    قشنگ معلومه از این حرف کلیشه ای ها زدم که حوصلتون رو سر برد :))

     

    در پناه خدا موفق باشید.. :)

    پاسخ:
    نه اصلا؛دارم تلاش میکنم که بهش برسممم
    ممنون از شما.
    شماهم همین طور:)

    توکل به خدا.. امیدوارم باشم و خبرش رو بخونم تو وبتون.. :)

    خواهش میکنم..

    ممنون..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی