از خویش بِه دور

طبقه بندی موضوعی

بازآی دلبرا که دلم بی قرار توست

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ق.ظ

دلتنگی:

دلت برای کسی تنگ بشه و بدونی که نمیتونی ببینیش!


اینکه رفع دلتنگی هات خلاصه بشه تو دیدن یواشکی عکس ها و فیلم های قدیمیت...


دلتنگی هارو باید با در آغوش کشیدن رفع کرد
با بوسیدن
با بو کردن
نگاه کردن تو چشم ها...
دلتنگی با دیدن عکس ها و فیلم های قدیمی بیشتر میشه
بدتر میشه...
غصه َش بیشترم میشه انگار...


"ای همدم روزگار‌؛چونی بی من..."

 

نمیدونم‌چجوری لینک آهنگو بذارم!

"اهنگ چونی بی من؛ همایون شجریان"

قشنگه:)

  • مریم

نظرات  (۳)

عزیزم:((((

درکت میکنم کاملاً:(((

بددردیه دلتنگی ....

مرسی بابت معرفی آهنگ دانلودش میکنم:)

 

ولی اهنگ بخوای بذاری،اینجوریه که درج تصویرو باید بزنی بعدانتخاب فایلو انتخاب کنی بعد از توموزیکات اون اهنگ پیدا کنی:)

پاسخ:
قربونت بررم:))
مرسی که گفتی محیا جان:*

بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم؟

زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم؟

حافظ

پاسخ:
👌🏻👌🏻

:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی