از خویش بِه دور

طبقه بندی موضوعی

دنبال بودن

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۴ ب.ظ

دنبال کوچیک ترین چیزم برای گلاویز شدن بهش!

دنبال کوچیک ترین بهونه برای فرار و تنها بودن!

من هیچ وقت یاد نگرفتم حال خودم رو،خودم خوب کنم.

منتظرم انگار یه جایی سوت بزنن و بگن که شروع شده ولی نمیدونم چی!

چی قراره شروع بشه؟کجا قراره بریم؟چی رو دارم هدر میدم؟

بهترین روز های ۲۲ سالگی رو!

محدودیم!مجبوریم!

کاش میشد تنهایی رفت به سفر!

  • مریم

نظرات  (۳)

  • گندم فراهانی
  • گواهی نامه داری ؟ 

    اگ آره ماشینت چه مدلیه ؟ 

    پاسخ:
    دارم ولی خودم ماشین ندارم!

    شادی،یه جایی تو درونه.

  • گندم فراهانی
  • عه نداری بد شد که ، میخواستم بگم تم خوری نکنی  سر راهت بیای دنبال منم ، تعریف از خود نباشه بامن خیلی خوش میگذره 😁

     

    پاسخ:
    آخیییی...حیف شد:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی