از خویش بِه دور

طبقه بندی موضوعی

روز های شلوغ و دل خواستنی ها

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۱ ق.ظ

به نام او...

روز های شلوغی هستن این روز ها.عقد متین و سفری که در پیش دارم و پیاده روی شبانه و بعضی بیرون رفتن های جزئی تقریبا وقتم رو پر کرده و خوشحالم.

میخوام فقط برم و ببینم و لذت ببرم.چیزی که شاید تو تابستون های اخیر نبود یا کم بود یا مقاومت میکردم ک نباشه.

از ۷ تیر که اومدم خونه تا امروز خیلی شده،ینی انگار خیلی بیشتر از سه هفته طول کشیده...

دلم خیلی ؛ چیز های رمانتیک و قشنگ میخواد!

دلم املت رو اتیش با چایی ذغالی میخواد!دلم هوای خنک پائیز رو میخواد با برگ های افتاده رو زمین!کوه های سبز بهار رو!سفر های دسته جمعی!یه جاده خلخال_اسالم که یهو برف بیاد و نشه برگردیم و مجبور شیم بمونیم!رفتن به دریا تو نیمه شب!تا صبح با رفقای جان حرف زدن!دلم یه خیال اسوده رو میخواد...

دلم میخواد کنار رودخونه بشینم و پاهامو بذارم تو آب سردش و بعدشم یه لبخند رضایت...

  • مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی