از خویش بِه دور

طبقه بندی موضوعی

جنگ نابرابر علیه خود

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۲ ق.ظ

به نام او

چند روزی میشه که اومدم خونه و همه چی مرتبه به جز خودم.

و دوباره شروع یک جنگ نابرابر با خودم بر سر موضوعی نامعلوم.

خسته از فضا های مجازی

با خودم به مشکل خوردم و دلم میخواد دور شم از همه!

دلم تنهایی قدم زدن تو انقلاب زیر بارونو میخواد که یه نسیم خنکی هم بیاد و صدای خش خش برگا زیر پام...

هوا اینجا خنکه دو روزه.سرده درواقع!

دو سه هفته دیگه عقد دختر عممه و بی خیالم نسبت به همه چی!

انگار ک بدم اومده از همه چیز و از همه کس.

انگار از خودم جدا شدم و دارم خودم رو نگا میکنم که چه بی هدف دارم میگذرونم و نیست چیزی ک از ته دل بخوامش.و هر چیزی که کمی میخوامش هم انگار برای من نیست و نخواهد بود.

ساکت شدم و آروم.بی سر و صدا،بی اعتراض...

دوست دارم فاصله بگیرم از همه چیز و خالی بشم از خودم...

  • مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی